Friday, April 17, 2009

一个是光,一个是暗。

想要拥有一个不一样的部落格。

一个不只是单单为了让我说出心中的烦恼而存在的部落格,

而是一个能让我发出我的想法,是一个开心的地带。

对于人生的看法,我想要变得更加开朗,坚强,成熟。

不想继续呆在那个黑暗的地带。

我想踏出我人生中的第一步,向那道彩虹的道路往前走。

飞向一个不一样的我。

我要改变。而这是代表我将改变的证据。


This blog will be written in mandarin and/or english at random. I opted mandarin for the first post because ( I feel that) it sounds prettier with mandarin. =x

But the main point here is that I want to change; change for a better,stronger,optimistic me.

And with this, I hope to shake off my fears and conquer what there is to conquer.

So 'change', I challenge thee!

4 comments:

  1. Wow...good post!
    你说的,让我感动
    你想的,望你做到
    你踏吧,踏向未来
    你飞吧,飞向美好!

    ReplyDelete
  2. 谢谢你啊,我情爱的rhu rhu <3<3
    我们一起努力吧! 飞向跟好的明天~!

    ReplyDelete
  3. haha....但愿如此吧!
    我换了另一个url
    http://rmb-jrhu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Why keep changing the url de >_>lll

    ReplyDelete